Elyesa_annesi Buket_dadas ben yağ kullanıyordum ama hiç işe yaramıyor ama vazelini duydum o işe yarıyormuş en azından bundan sonra çatlamanıza engel olur inşallah
Semaguler Buket_dadas canım kilo ile alakası yok biliyor musun vücûd yapısıyla alakalı olan bir şey seni anlıyorum bende cok zor bu ne diye ağlayacaktım ama 6 ay içinde renkleri cok cok açıldı görünmez gibi oldular tabi çaresi var ama yeni çıkmış kac seans gidiyorsun yok oluyor diye duydum. Ama derin yırtıklar zordur bende cok derin bir tane var kaşığımda geniş ve derin nasıl oldu bilmiyorum 😂😂😂
Oznurkk Buket_dadas bende 25 haftalığım çatlağım yok diye ne kadar seviniyordum taa ki 2 gün öncesine kadar . Meğerse çatlağım var da karnımın altında göremiyorum böyle kırmızı kırmızı 🥺🥺
Bsra_gcmn Kızlar çatlaklarınız kaç hafta sonra başladı. Ben 17 haftalığım henüz hiç bir yerim çatlamadı ama göğüslerimde inanılmaz kaşıntı var . Sizce çatlıyacağı için mi kaşıntı yapıyor 🤔🥺 Yoksa sütleniyor, büyüyor diye mi ? 🤰🏼
Glcntn Buket_dadas bende 60 kilo ile hamile kaldım 75 kiloyum şuan 34+1 ama çok şükür çatlak olmadı günde 2 kez pehlivan gibi yağlandım hiç kaçırmadan ondan sanırım . Çünkü kilo alıp verdiğimde bile çatlardım ben
Susam-reis7 yarencaliskan merak ettim doğumdan sonra nasıl oluşuyor çatlaklar. Karnınıza filan mı bastılar doğum esnasında o yüzden mi
yarencaliskan Susam-reis7 doğumdan sonra 2-3 kere bastırıyorlar zaten Ama ondan olduğunu sanmıyorum çoğu arkadaşım doğumdan sonra çatladım dıyor malesef 😞
Nurcanatila6 Buket_dadas benim de sadece 37den sonra göbek altım kasindi kasindi kasidim bir güzel çatladı 😂😂
biaslanannesi1 Buket_dadas canım bnde catlamiyorum diye seviniyorum ta ki 6 aya kadar birden kalcalarim bi catlamaya başladı delik delik kıpkırmızı kilo alınca ben direk kalmaya veriyorum e birden 10 kilo da alınca kalçalar mahvoldu şu an 32 ye girmeye hazırlanıyoruz tek düşündüğüm bebeğimi sağlıkla kucağıma almak doğumdan sonra çare dusunucez
Buket_dadas biaslanannesi1 vallah kuzum al benden de okadar mahvolmus haldeyim ama yapcak birsey yok kafaya takınca stres oluyor gerek yok stresede yan etki ediypr bu dönemde cok agrasif oluyorum stresli olunca o yüzden artık dogumdan sonra nasıl olsa giderler bir sekilde insallah😂😂🙈
Susam-reis7 yarencaliskan hmm yaşayıp görücez benim ilk doğumum olucak inşallah. Şimdi bile normalde çok acıyor çatlak olan yerlerinim. Gaz çıksın diye bastırıyorlar diye duymuştum bi kaç kişiden inşallah kolayca atlatırız hepimiz