Kızlar pazartesi midem bozuldu doktora gittim sancım çıkınca yarış verdi 35+3 günlüktük ciğer geliştirici iğne ve sancı giderici serum ve hap verdiler. Sabaha dan cim azalınca çıkardı doktorum. Ama dünden beri midemde gaz sancısı gibi ağrılar olmaya başlamıştı pazartesi gününü gibi bugünde akşam üstü yine midemi bozmuşum 36 haftalık olduk bugün kasılma ve bel ağrım vardı pazartesi ama bugün sadece ayakta biraz fazla durunca oldu hafif kasıklarımda arada ağrı giriyo gibi ama kasılmam çok uzun süreli olmuyor. Doğum başlamaz demi başına gelen var mı aynı durum?