Arkadaslar guatirum olduğu için levitron kullanıyorum üstüne birde doktor Kan tahlilillerimi almadan decavit ve santafer verdi .bu üç ilacı yiyince migdem çok kötü oldu .Ben zaten okadar çok yememe dikkat ediyorum ki d vitamini demir içeren besinler tüketiyorum bu ilaclara gerek varmi migdem cok kötü oldu