yigitege_annesi Adetime tar göre 34 haftalığım ama ultarsyon a göre 32 haftalık haftaısnı yakalmasını bekliyorum ve merak ettiğim brişey var bebek ultrasyona göre mi doğar yoksa adet tqrihime göre mi 💚💜
Smraozn12 Ultrasona göre doğar benimde 3 haftalık gerilik vardı, hatta şuan öne geçtik 31+4üm ama ultrasona göre doğar dedi doktorum
Ayse0630 35 haftalık olana kadar 1 hafta geriden geliyordu bebeğim bu haftada yakaladı kilosu nu son haftada alıyorlar kilo şimdi 37 hafta olacak kilosu guzel dedi
030215 Ultrasona gore oluyo canım 😍 bizimde ıkı hafta gerıden gelıyodu 39 da dogum yaptım adetıme gore daha ondeydı
Bbyrktr Ultrasyona göre. bebegin cm lerini ölcüyorlar adet tarıhi farketmez döllenmesine baglı canım..!
yigitege_annesi @" dakpinar- doktor söylemiyor kilosunu iki sefe3dir soruyorm henüz kilo için erken diyro ama her şey normal ilerliyor diyo söylemiyor bir dahaki randevumuyu başka doktora aldm bakalım o ne diyecek