MihrimahVeAnnesi emineessahin yerleşme kanaması olabilir ama zaman kaybetmeden doktora gidin hiç bir lekelenme normal değil
Elsu26 emineessahin her lekelenme kötü olacak diye bir kaide yok ama ihmalede gelmez yerleşme kanaması da olabilir Allah korusun başka bir şeyde bence doktora görünmelisin ilaç verecektir düşük önleyici adı gelmedi aklıma
Arzu_yusifova emineessahin hic korkma. Ben de 6 haftalikken kahverengi akintim olmustu. Doktora dedim. Bana vajinal yoldan fitil verdi. 15 gun kullandim. 5-6ci fitilde artik iyilestim.
emineessahin ipekveatlas MihrimahVeAnnesi Elsu26 Arzu_yusifova Doktora gittim düşük tehliken var diyip progestan verdi. İnşallah çabuk geçer