Hamişlerrr ben 34.haftamda gittigimde bebegim 3hafta önden gidiyordu 37.hafta gösteriyordu ultrasonda 3kg olmustu. 10gün sonra tekrar gittim ve asagıdan bakıldı acılmam yoktu ama nst ye baglandıgımda sancı çıkmıştı. Nidicard hapını verdi bana günde 3kere 6saat arayla iciyorum. Açılmam olması için ne yapmam gerekiyor bu hap sancıma acılmama engel olurmu? Açılma olursa sancıda devamlı olursa doğum ne zaman olur acaba? Benimle aynı durumu yaşayan varmı? Ayrıca bebeğim ters değil bir engelimiz yok normal doguma ama doktorumuz iri bir bebek kılolu diyor 4ü bulabilir sezeryan yaparız diyor.. Kafam çok karısık..