Ydnhld canım merhaba nacizane fikrim hiç bakmaman doktorun hariç kimseye sormaman aynısını bende yaptım sonuçlarım olması gerekenden çok yüksek diye saatlerce ağladım. Kendimi harap ettim o gece hiç geçmedi ve sabah mide ağrısından duramıyordum stresten. Doktor gittim sonuçlar için sonuçlara bakması 30 sn sürdü hiç birşey yok şu gün görüşelim dedi biz gereksiz evham yapıyoruz o gün ben birdaha böyle birşey yapmayacağım dedim sana da tavsiye ederim