Slndfne kıyamam. Enfeksiyona bağlı bir ağrımı ki onu kesinleştirmek lazım. Enformasyon benim wcye çıkmamı bile değiştirdi. Her dakika wc ye giden ben şimdi daha uzun süre sonra gider oldum. O kadar da su içiyorum. Hafta sonu sınavım vardı o zaman ihmal ettim o da bahane oldu. 4 gün o ağrıyı çektim. Gaz sancısı diye düşünüyordum. Meğer enfeksiyonmuş. Sirkeli suyla temizleniyorum.