Cerensultan Merhabalar normalde düzenli 22 sinden 22 sine adet olan biriyim 3 aydır bebek dusunuyoruz dün birlikteliğimiz oldu ama şuan adet oldum yani sanırım damla damla gelmis sizce yerleşme mi yoksa adetmi cozmedim
Sevdapl Cerensultan geçen ay benim de öyle oldu. 5 gün önce geldi. Ben de yerleşme acaba diye düşündüm ama adet kanamasıymış. Yoğunlaştı sonra.
htcks Cerensultan Hersey olabilir bir süre bekleyin. Ben de sizin gibi oldum düzenlidir günlerim normalde ama 4 gün öncesinde afedersiniz kanlı akıntı geldi 2 gün bekledim devamı gelmeyince test yaptım pozitifti. Allah hayırlısını versin 🤲
Cerensultan htcks Ne güzel normalde öyle ağrım olduğunda gelmesi lazım ilk gün böyle başta gelmeyip sonra doluyordu şuan yok bişey ama bilemiyorum ilk hamileliğimde böyle bişey yaşamadım bakalım yasyaip gorucem
htcks Cerensultan Allah gönlünüze göre versin isteyenlerin kucağını boş bırakmasın inşallah hayırlı haberlerinizi aliriz 🤲☺️
Caglasenn Benim de öyle olmuştu bir gün önceden bir ili damla geliyor sonra sökülüyor havalardan da olabiliyor yada psikolojik