Bende ahşap beşik aldım anne yanı oluyor ve park yatak gibi yere yakın da oluyor sallanıyor o daha kullanışlı geldi bana onu aldım mağazadakiler de göçebe değilseniz bu daha kullanışlı olur dediler görüntü olarak harika beşik gibi sallanıyorda . Sepet bambu beşiklere de sezeryan yaparsanız eğilip içinden çocuğu alması zor oluyormuş