Gizemimi Kızlar sabah 6.30 da wc de idrarımı yaptıktan sonra 2.3 damla su geldi çamaşırıma. Akıntı değil eminim berrak renk. Suyummu acaba. Cok az miktarda. Doktora yazdım cevap bekliyorum nts ye giriyimmi diye size sorayım dedim. Daha sonra bekledim su falan gelmedi. Sızıntımı yaptı acaba ?