alcang canım bizim bankada cüzi miktar kesiyorlar şuan hatırlamıyoruz .ama şöyle düşün kuyumcudan da alırken alış fiyata alıyorsun ama satarken satış ve aynı fiyatta olmaz illa para kesilir.Ama dediğim gibi uzun vadeli düşünüyorsan cüzi miktarı gözün görmez bile canım şuan burada ne kadar kar ettiğimizi demicdm ama güzel kâr ettik .yinede sizin kararınız canım ama bize banka mantıklı gelmişti ve iyiki de yapmışız diyoruz