Kızımda anne yanını çok kullanamadım emerek uyuduğu için yanımızda yatıyordu düşmemesi için bariyer almıştım şimdi oğlum içinde yatağa yapışan lardan aldım en azından orda yatırayım emzirip diye kızıma büyüyen beşikten almıştım 5 aylıkken ayırdım hala beşiğinde yatıyor ama bi kaç kere ayağını atmaya çalıştığını gördüm sanırım beşiği bozacağım