Embu pinartonguc ben normal dogum istiyorum ama doktorumla hiç konuşmadım kaçıncı haftada belli oluyo acaba bilginiz var mı ?
Sirince-anne34 TugceTekin123 37 haftalığım pazartesi sezeryan için konuşacağım doktorumla 38e gün verir inşallah
Black-34 47🥰 Ama 40 haftaya göre daha erken gelirse daha az kaldı :) benim genelde 39 da geliyor o bile çok akciğerleri geliştiği gihi gelsin istiyorum 🤣🤣🤣