30 haftadayım ciger geliştirici iğne olmam gerekdigini söyledi doktorum. Serklajlıyım erken doğum tehlikesi oldugu icin. Ama bazı arkadaslar söyledi igneden sonra bebek haraketsiz oluyormuş. Çok endişeliyim, ciger geliştirici igne olan arkadaşlar sizde nasıldı?(