Handan13 Otomatik anakucaklarından kullananlar memnun musunuz kızlar ? Yani gerekliliği konusunda emin olamıyorum. Uzun süre kullanılmayacak bir ürüne o parayı verecek kadar rahatlatıyor mu anneyi ?
Embu Handan13 ablamın iki cocugu var ikiside onda durmadı ben o yüzden hamak almayı düşünüyorum hem daha uygun hem de daha kullanışlı gibi ama bebekler dogmadan huylarını bilemiyoruz 😂
Feyza-nur Handan13 3 aydır kullanıyorum cok memnunum hele ilk zamanlar kolum ağrımıştı pış pış gezdırmekten az mıyıştımı açıyordum onu kendi kendine sallanıyordu
defneninannesiiii Handan13 en sağlıklısı emzirin ve yerine yatırın öyle şeylere alıştırırsanız 4 ay sonra ona binemicek ve siz sallamak zorunda kalacaksınız direnin ve emzirin gazının çıktığına emin olun ve yerine yatırın 🥰 herşey gönlünüzce olsun tabi
defneninannesiiii Handan13 Onun yerine beyaz gürültü uyku arkadaşı olabilir oyun halısı olabilir top havuzu olabilir ama uyutmak için emzirin ve bırakın en iyisini gene siz bilirsiniz tabi🦋🌼
Gizemin-minnakI @Handan13 yani çok pahalısına gerek yok bence . Kullanan anneler memnun olduğu için bende Fisher prıce . indirimden almıştım . Pilli Ve titreşimli . Ama bebeğin bu ürünleri sevmesi için yeni doğduğundan itibaren kullanması lazım. Yoksa alışmakta zorlanabilirler.
HaticeBerkayBalat3103 @Handan13 bende düşünmüştüm canım almayı ama pek fazla kullanılmadığını söylemişlerdi dogduktan 4 ve 5 aya kadar kullanılıyor ondan sonra kullanılmıyor denince vazgeçmiştim uygun da değil pahalı bişeye para verip az kullanmak istemediğim için almadım bende