Bununla ilgili bir post paylaşmistim ☺️ bende bugun 36+6 da oldum çatı muayenemi… İlk dogumum olucak Allah nasip ederse , burda okudum hep sakin olun kendinizi kasmayın yazılarını ve çatala gectigim an kendimi hiç kasmadim , zaten saniyelik bir islemdi… Hatta doktoruma bitti mi diye sordum ben daha farkli bekliyordum ☺️😅 Kendinizi hiç korkutmayin ☺️