deletedmom87894 Şartmıı beğenmiyorum ayıcıklı tavşanlı kuşlu sadeleride 250-300 saçma buluyorum bi kere giyeceği şeye 🤷🏻♀️
Happy_001 deletedmom87894 bende almadım ona verecegıme ıktane beşli aldım zıbın battaniye koydum aynı sey okadar parayı bez pisik kremi aldım ve 2 tane 5 li hastane cıkısı aldım
ruveyda98 deletedmom87894 sadece tulum eldiven şapka ve battaniye olarak yaptırdım 130 tlye. Çünkü 10lu takım olarak almıştım kızıma ve giydiremedim mesela çoğunu
Gul33 deletedmom87894 Ben kızıma almıştım oğluma da aldım geçen gün. Fotoğraflar için güzel oluyor. Onun dışında çok da gerekli değil. Ben de isimli şeyleri sevmiyorum, herkesin düşüncesi zevki farklı tabi
nevarneyokk deletedmom87894 Sade olup uygun fiyatlı olanda var ben 10 lu e bebekte indirimden 90 liraya aldım