Şubat sonunda doğum yapıcam Allah nasip ederse az önce muhabbet ederken arkadaş doğumdan sonra antibiyotik içmek zorunlu falan dedi,ben folik asiti yutarken bile afedersiniz kusan bir insanım boğazımdan birşey geçtiğinde öğürüyorum direk.. Doğumdan sonra dikişle falan ben nasıl içicem ben onu ya çok korku saldı beni seruma falan katmıyorlar mı acaba ???😟😟