MslAknn
Valla ben 18 haftadan beridir parca parca aldım doğum sıbatta
Beşik kaldı bebek bakım ürünleri ( bez krem vsssssss)
Bana lazım olan lohusa takımı hastane cıkısı için kıyafet şık olmam lazım 🤣🤣
Kapı süsü ikramlıklar vsvs
Her ay parca parca alabildim toplu alamam
Suan 26 haftalık olduk 32 haftada yıkama işleri yapıcam gec mı olur ?