Esraustaoglu Merhabalar 17 haftalık hamileyim sürekli vajinadamda akıntı geliyormuş gibi his geliyor akıyor gibi başına gelen var mı 😏 yardımcı olursanız çok sevinirim
Esraustaoglu Happy_001 yüz felci geçiriyorum kortizon kullanıyorum pazartesi salı kahve rengi lekem geldi sonra gelmedi doktorumu aradım açık renk olunca kork dedi yarın nasipse gideceğim doktora sizlere de yazarım inşallah hayırlı haberler alırım 🤲🤲
Esraustaoglu okuyor kahve rengi lekeniz geldi mi bir de beyaz falan bide benim vajinam sızlıyor bakıyorum araştırıyorum bebek büyüdüğü için rahim genişliyormuş
okuyor Esraustaoglu kahverengi olmadı. Ama ara ara beyaz oluyor. Beyaz olana doktor normal dedi. 10. Haftalarda falan zonklama gibi bir his olmuştu. Sonra geçti. Doktor rahim büyüdüğü için demişti. İki gündür vajinama anlık sancı sızlama gibi bir his geliyor.
Esraustaoglu okuyor bende yarın gideceğim sizi bilgilendiririm inşallah hayırlı haberler alırım sözde inşallah hayırlı haberler alırsınız 🤲