Kbrazcan bana korun dedi doktor bi kaç ay kendine gel dedi ama biz korunmadık yani zaten kimyasal gebelik yumurta sağlıklı olmadığı icin gerçekleşiyor kimyasal gebelik sonrası vücut kendini sağlıklı gebeliğe sağlıklı yumurtaya hazırlıyor ama siz yine de bi doktorunuza danışın isterseniz