Sweetbabyy Kızlar sarı akıntı gelmeye başladı bugün ama koku kaşıntı yanma falan yok sadece akıntı rengi değişti neden acaba benim gibi olan var mı araştırdım enfeksiyon diyor
Serpiloral Sweetbabyy enfeksiyon kuzum bende şuan enfeksiyon iğnesi vuruluyorum ilerlemeden acile git
Eslemim34 Sweetbabyy Bende de aynısı var koku kaşıntı yok 7+3 üm bi kaç hafta önce idrar testi yapmıştım enfeksiyon çıkmamıştı sizce ne?
Serpiloral Sweetbabyy enfeksiyonu diye biliyorum şuan bende yaşıyorum çünkü tahlil yaptırın her ihtimale karşı
Clementinee Sweetbabyy 26. Haftamdayım canım kokusuz ağrısız kaşıntısız sarı akıntım bu haftama geldim geçmedi 😅😂 enfeksiyonda çıkmıyor 🤷🏻♀️ Ben artık normal olduğunu düşünüyorum. Eğer kaşıntı koku eşlik ederse sorun bence bilemiyorum
Eslemim34 Sweetbabyy Tam değil demek istemiyorum ama randevum 2 Aralık da daha var yanma koku vs yok o yüzden şimdilik bişi yapmıcam gidince doktora sorucam siz eğer sorarsanız bence önce bana da yazar mısınız
Sweetbabyy Eslemim34 benim tarihimde 2 Aralık ama eşimin konuşuyor doktorla ona sordurucam cevabı alınca size yazarım öğrenince inş