Kızlar 2li taramam temiz çıktı şükür 4lü tarama için randevu al dedi doktorum internetten falan araştırdığımda 2li temiz çıktığında 4lüye gerek yokmuş doktoruma sordum 2li temiz çıktı 4lü yaptırmama gerek var mı diye yok dedi siz olsanız ne yapardınız
1.