iremmm1232 canım korkma. Benim kızın bacakları 3 hafta, karnı ve kolları 2 hafta geriden geliyordu. Hafta olarak 36+3te,ama 34 haftayla uyumlu doğum yaptım. Sapasağlam. Küveze bile girmedik şükür. Evet biraz minyon bi kız. Ama sağlıklı. Korkutmasın seni kimse.