Çatı muayenesi oldum dün bebeğim bir hafta önde gitmeye başlamış gögüslerimde süt gelmesi yok ama sızı var bir de catı muayenesinden sonra akıntım arttı arkadaşlar catı muayenesinden sonra doğum kaç gün için de olur nts de hiç ağrım da cıkmadı ama doğsun normal doğumla istiyorum ne yapmalıyım