Merhaba kızlar, 6+2 hamileyim,dün ve önceki gün kahverengi akıntım oldu dün kadın doğum acile gittim biraz da koyu kırmızımsı kan geldi orda ped takibi, progestan iğne ve serum yapıldı sonrasında idrar yolunda çok az bi enfeksiyon çıkmış ondan olabilir denip yolladılar ilaç olarak da progestan vermiş kullanıyorum şuan için leke kesildi ancak kasık agrıkarı oluyor ara ara normal mi sizce?