Nermin70 Kızım olursa bi gun nasipte varsa Yüsra koymak istiyorum ben en sevdigim sure İnşirah suresinde geciyor cok hosuma gidiyor
ikincim253 Nermin70 yaaa 💓💓 bizde yüsra düşünüyoruz şimdilik 🧚🏼♀️ ama kararsınız eşim biraz daha bakıyor bende farklı bi isim severiz die yazmak istedim ☺️ gerçekten ilk yorumun bu olması da etkiledi beni