Emirasaf-annesi https://imgyukle.com/i/km66MH Merhaba iyi akşamlar herkese 32 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim radyoloji ye randevu al dedi aldım ultrason için ama niye istediğini söylemedi idrar kan tahlili verdim sonuçları bir anlayan varsa baksın lütfen
Bebegimm1 Emirasaf-annesi beni de göndermişti taş düşürdüğüm için ama sizin sonuçlar bana göre çok çok iyi duruyor detayı nasıldır bilmiyorum ama protein +1 çıkmış tansiyona mutlaka dikkat edin ve düzenli baktırın.