Usui Kızlar daha 14.haftam ama bende zaten kronik ağrı vardı. Bel kayması diyorlar ağrının sebebine ama gebelikte dokunmuyor tedavi için. Allah'ın izniyle ilerleyen aylardan korkuyorum size iyi gelen bişey var mı napicam bilmiyorum