ozkurtzey Kızlar nasıl alınmalı sizce küçük bişey ıstıyorum büyük ıstemıyorum kucuklerde ne zamana kadar kullanılır çok kararsız kaldık??
Gunesim1 ozkurtzey Civilde 185 tl ye ilk 6 ay için portatif bi beşik vardı şimdilik onu alın isterseniz. Bir de joell aliöinyum katlanır beşikler var onlar da çok portatif yer kaplamayan beşikler 6 ay için ideal. Sonrasına bakarsınız.
2melekannesi_ ozkurtzey küçükler genelde ilk 6 ay kullanılıyor sonra bebek sığmamaya başlıyormuş maddi durumunuz iyiyse küçükle başlayıp büyüğe geçebilirsiniz hasır sepet beşikler çok şık duruyor mesela funna baby markası var instagramda ya da anne yanı da alabilirsiniz 6 aya kadar. Ama yok iki iş olmasın bir tane alayım uzun yıllar kullanayım derseniz normal beşik alın en azından 2-3 sene kullanırsınız
Gunesim1 ozkurtzey ilk başta küçük bişey istiyorsanız çok büyük paralar vermeye gerek yok bence. Sonra ihtiyaca göre anne yanı olmayan park beşiklere geçersiniz mesela. Onlar da 4 yaşa kadar gidiyor çok uyguna çözmüş olursunuz eğer bu düşüncenizdeki sebep maddiyatsa
donmezzderya ozkurtzey benim de alanım dardı 7 in 1 beşikler var onlardan istiyordum olmadı sonra park beşik dedim oda çok fışıldıyormuş kumaşı bebek uyanıyormuş sürekli sonra normal beşik aldım anne yanı olan
Rabissen Biz heyner markasının beşiğini aldık . Hem kademe ayarı var bebeğin yasına göre ayarlanıyor , hem ön korkuluk ayarı var ve tamamen de çıkabiliyor . Ölçüleri orta boy . Sanırım 5 yasa kadar kullanılır
Hamzamm ozkurtzey Ben 60×120 Anne yanı 3 kademeli bir beşik tercih ettim 3 4 yaşına kadar kullanılabilir en alt kademeye indirildiğinde linkini bırakayım fikir olsun Ben şirin baby den 1600 Tl hersey içinde aldım https://m.n11.com/meltem-smart-kral-sallanir-ahsap-anne-yani-besik-60x120-cm-P415138015?gclsrc=aw.ds&gclid=CjwKCAiAs92MBhAXEiwAXTi2533mTwHoY20TzlnXKVIafjh8XitJsPUzcLSZZU8S7W5TFGkxWBh3IxoCbpAQAvD_BwE
Minnakkurabiyeveannesi27 ozkurtzey kuzum en azından iki -uc yaşına kadar yaptırabilecegin birşey al çünkü tekrar tekrar para vermenin anlamı yok ben Meltem smart kral beşik aldım sanada tavsiye ederim hem güzel kullanışlı hem kademeli hemde anne yani olabiliyor hemde adam dedi gerekirse 4-5 yaşına kadar bile yatabilirdedi birde çok yer kaplayacak bir beşik
GizeMustafa Bizde çilek mobilyadan 70*130 cm olan bu modeli tercih ettik canım fikir olsun diye atıyorum .yatağıyla birlikte 1950 TL ye falan geldi . https://cilek.com/collections/bebek-karyolalari/products/beyaz-sallanan-bebek-karyolasi-70x130-cm