36+4 deyim, bikaç gecedir bel ağrısı hissediyordum bu sabahtan itibaren de kasık ve bel ağrısı hissediyorum çok fazla değil ama ağrılar kendini hissettiriyo. Bebeğin hareketlerini hissediyorum 2. Gebeliğim ilk kez böyle ağrılar hissettim kasıklarıma baskı yapıyo sanki 🤷🏼♀️ Var mı yaşayan? Ptesi doktoruma gidicem böyle devam ederse🙁