Annesininkuzusu18 Kızım 7 günlük oldu bugün değerleri 15 çıktığını söyledi Dr yarın farklı Bi Dr gidecez moralimi bozdu bu Dr çok emzirmeme rağmen sütüm olmasına rağmen mama vereceksin diye diretti sizler nasıl atlattiniz aceba
Merveelisa Annesininkuzusu18 bizimde 16 değer iki saati bile bekleme saat başı emzir dedi doktor gece bir defa mama veriyorum yatmadan gündüz beş dakika güneşte kalsa yeter dedi ama gözüne güneş gelmemesi lazım göz bandı takıyorum Sarı yazma bide ortuyorum Allah şifa versin bebislerimize
Rabipek21 Annesininkuzusu18 oğlum -7 gunluk 6 günlükken hastabeye yattık degerımız 17 idi dün gece tekrardan geldık suan hala hastanedeyız degerimiz sınıra yaklasmıstı sukur suan 12 ye dustu bol bol emziriyorum mama takvıyesıne devam edıyorum daha ne yapılır bılmıyorum bıldıgım tek sey oğlumla benım kan uyusmaZlıgı durumumuz var buda zaten sarılıktı buyuk risk tek temmenim bıran once bu durumun duzelemesi şifa diliyorum sizede
Melinalin Annesininkuzusu18 bende aynı durumdayız ama suan biraz düzeldi sanki Ama doktor mama vermedi bol bol emzir annesi dedi Baska doktora da git
Deletedmom16362 Hem emzirdim hem de mama verdim. Bol bol besledim. Gece sarı ışıkta yatirdim,gündüz güneşe çıkardım. Mama vermekten neden korkuyorsunuz? Sarılık ilerlemesinden iyidir vermek. Beslenmeye ihtiyacı var demekki.