Ben bugün çatı muayenesi oldum daha önce korkutmuşlardı ama hiç Korkulacak kadar degil yalnız muayene sonrası bende kahverengi lekelenme oldu sabah muayene oldum suan hala akıntı kahverengi, bu durumla karşılaşan var mı endişelenmelimiyim? Lütfen yardım :(