İyi akşamlar güzel anneler ☺️ Ultrasonda bebeğin kilosunun ve boyunun normal haftasından 3-4 hafta ileride olması iyi bir şey mi? Burada bazı postlarda bu şekilde yorumlar görüyorum. Benim bebeğimin ölçüleri hep haftasında ya da bir hafta sonrasında. İlk hamileliğim, merak ettiğim için soruyorum 😊