Ezginur35 GamzeDurmus çok iyi anlıyorum bu durumu ultrason gününü iple çekiyorum umarım her şey yolundadır cümlemizin
GamzeDurmus Melisss007 yaa haftaya tekrar gel demişti zaten göremeyiz demişti doktor düşük riskim olduğu için öyleymiş
basaksahinx GamzeDurmus en sağlıklı 7. Haftada duyuluyor kalp atışı. Biraz erken biraz geç. Bende 5+1 de gidip keseyi gördüm 1 hafta donra kalp atışı duymuştum.
basaksahinx GamzeDurmus yani keyfini çıkartarak bekleyin. Sitres yapmayın. Erken öğrenmenin öyle dez avantajları var :)
Vefa55 6+4 de duydum bende stres yapma bekle 3 haftalikti öğrendiğimde beklemek zor ama başka yolu da yok erken öğrenmenin kötü tarafi bu oluyor işte Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏
Snm123 Sntskrn anladım canım kese normal ultrason ilke mi görüldü vajinal mı birde içinde benek yolk saç görüldü mü