Hanımlar merhaba, ikinci hamileliğim. Bir oğlum var. Nasipse bir de kızım olacak. 25 haftalık hamileyim fakat bebeğimi çok aşağıda hissediyorum rahimde baskı hissediyorum. Oğlum hep yukardaydı hamileyken. Bu hamileliğim hep böyle mi geçecek? Huzursuz bi his olduğu için paylaşmak ve sormak istedim?