Jan91 Ne düşünüyorsunuz kızlar, yılbaşından sonra sanki yabancı ürünlere falan zam gelicek heralde, yada nelere gelicek acaba duyan var mı
begonvilko Jan91 bence her şeye zam gelecek canım. Ben de Ocak Şubat gibi anca alışveriş yapacağım çünkü henüz 3 aylık hamileyim çok erken. Her şeyi zamlı alacağız gibi görünüyor 🤷🏼♀️
Toprak_hira59 Jan91 Nelere zam gelmiycek acaba 🙄😒 boyle devam ederse zam gelmiycek birsey kalmaz ki 4 kg yag 90 olmus benzine 1 ayda 3 defa zam geldi. Paramizin zerre degeri kalmadi 😒
alparslanannesii1661 Jan91 zam gelmeyen seyleri unutmuşlardir o kadar söylüyorum herseye kat kat zam koyacaklar
Cicilibicili Jan91 bence yanlış bi soru olmuş. Nelere zam gelmez olsa daha doğru olurdu. Sonumuz hayrolsun 🥲
Jan91 begonvilko bende o yüzden düşünüyorum acaba yılbaşından once mi alsak, sonra iki Katina cika bilir valla😐 bilmiyorum, inşallah o kadar olmaz
Civcivinannesiii begonvilko simdiden temel ihtiyaclari alin bence ben oyle yapiyorum zibin vs. Ortak renk aliyorum cogunlukla
sehrengiz_8 Jan91 en basiti otomatik ana kucaklarına bakıyordum beş ay öncesinde 500 lira idi benim alacağım ürün e bebekte şimdi ise 1200 olmuş bundan sonrasını düşünemiyorum bile ben de halliyle alamadım
Deletedmom15262 Jan91 aldığımız nefes bedava onun dışında hersey zamlı anlı şanlı dibe vuruyoruz hadi hayırlısı artık🤷♀️