KemalFatosPolat Kızlar bi çocuk doğurmak bu kadar mı zor olur walla annem anlatıyodu hep abartıyo diye düşünüyodum şimdi 36 oldum inanki çok zor bi gebelik herhalde bide doğursam daha iyi anlicam
bebisimbenmmm KemalFatosPolat aynen 30. haftaya girene kadar bu muymuş hamilelik aman ne var sanki bitri bile deyip durdum cok şükür ama 30 u geçince zorluğun başladığını hakikaten annem ne zorluk çekmiş anlamaya basladim. annelik bosuna kutsaldır demiyoruz 😊
TBBeYzaBT Anne hakkı ödenmez 👍 ne pişmanlıklar duyuyorum şimdi annemi üzdügüm günler için, hep derdi anne olunca anlarsın diye Haklıymış, ve farkındamısınız bu hamilelik bizleri anneye ne kadar çok bagladı, bunu bi baba düşkünü olarak söylüyorum
Eymencik Bende öyle annemi daha iyi anlıyorum artık ne kadar zor anne olmak daha başındayız birde onlar 3 çocuk büyütmüş bu yaşlara getirmiş hakları ödenmez kesinlikle