Aleyyo-09 Kızlar hamileyken idrar yolu iltihabı olan varmı 13 haftalık hamileyim kremsi yoğun akıntım var idrarda hep lökasit çıkıyor , hamileliğe bi zararı varmı 😔 bol su içmek dışında ne yapmalıyım
Happy_kubra Aleyyo-09 Doktorunuza mutlaka sorup izni dahilinde cranberry yani turna yemisi yiyebilirsiniz gunde 1 yemek kasigi kadar enfeksiyona cok iyi geliyormus ayrica bol yogurt ayran ve c vitamini
Bebiscann Aleyyo-09 bir şişeye su doldurup içine limon sıkın ve suyu akşama kadar bitirin her gün tekrarlayın, birde temiz bir bezi günde 2 defa ütüleyip sıcak sıcak vajinanın önüne koyun baya rahatlicaksınız canım
Rabia_678 Aleyyo-09 canım aynı sorun bendede vardı hastanede Yattım aşırı iltihap Vardı Şükür atlattık şuan 21 haftalığız bence direk doktoruna git bitki çayı falan içme doktorum bana tek kullanımlık toz antibiyotik yazmıştı gece yatmadan önce suyla karıştırıp içiyodum ve sabaha kadar lavaboya gitmiyosun Allaha şükür o iyi geldi ve bol bol bana mandalina portokal yememi ve su içmemi önermişti inşallah tez zamanda iyleşirsin 🤗❤️
Aleyyo-09 Rabia_678 yaa inşallah canım çok zor bişey günde 4 çamaşır değiştiyorum çok rahatsız hissettiriyor
Nur56789 Kesinlikle doktora gitmelisin 15 haftalık hamileyim 2 gündür sureklı enfeksiyondan dolayı yüksek ateş oluyor 39-40 a kadar çıkıyor parol ilaçla düşmüyor ve acillik oluyorum antıbıyotık tedavsııne başladık enfeksıyon düşeğe bile sebeb olabılıyormus Allah korusun 🙏🏻