Tubaberen Allah yardımcınız olsun valla çok zor inşallah isitfrasız bulantısız geçsin 🙏🏻 Gebeliğe kadar 30 yıllık yaşamım boyunca toplasan 3-4 kez anca istifra etmişimdir. Gebelikte nirvanaya ulaştık ama şu an başlara göre nispeten daha iyiyim :) iştahımın açılacağı günleri bekliyorum 4 gözle.