Kaderyas001 İlk çocuğumda mastit ameliyatı oldum ondan sonra pek emziremedim şimdi ikinciye hamileyim doğumuma 11 gün kaldı acaba ameliyatlı göğsümden tekrar süt gelir mi bu durumu yaşayıp emziren oldu mu ?
Alyadefne Kaderyas001 çok geçmiş olsun inşallah bidaha yaşamazsınız ben şey sormak istiyordum mastit sütün çok gelmesiyle oluyor değil mi yani siz göğüs pompası mı kullandınız çok gelsin diye yoksa zaten çoktu da kendimi mastit oldu merak ediyorum çünkü sağım yapın diyen kadar yapmayın diyen de çok kafam karıştı