Doktor bana da idrar yolu enfeksiyonundan dolayı antibiyotik vermişti. Kullanmakta tereddütte kaldığımda ise bebeğe hiçbir zararı yok dedi. Hepsini değil ama kimisini doktor kontrolünde gebeler gönül rahatlığıyla kullanabilir. Canınızı hiç sıkmayın, bende sizin gibi kötü hissetmiştim kendimi ama enfeksiyonun bebeğe verdiği zarar daha riskli. İçiniz rahat olsun en önemlisi bu