muhendis_annee bende 37. Haftada doğum yaptim dogum yapana kadar 2 hafta boyunca 3 günde bir giriyordum. Nst nin arti yönleri de var eksi yönleride var. meSela ben her girdiğimde bebegim cok hareketleniyordu. O ses dalgalarinin bebegi rahatsiz ettigini düşünüyorum. Tabi bu benim fikrim doktorunuz gerekli görüyorsu girmelisiniz bence