Gmzgnn34 canım çok normwl bence kasık ağrın olması çünkü rahim büyüyor. Bence düşük yapmıyorsundur, şiddetli bel ağrısı yaşamıştım ben düşük yaparken ama normal bir ağrı değil di yani. Benimde düşük tehdidim var 5. Haftadan beri şuan 9. Haftaya geldik kesenin yanında kanama alanı var olabildiğince yatıyorum progestan kullanıyorum. İyi düşün ki iyi olsun kötüye yorma ☺️ Bebek sağlıklıysa zaten tutunur