AdenEva Handecik ne kadar süre sonra çıktı ki zaten 10-15 dakikadan sonrası geçersiz sayılıyor diye biliyorum
Dilarabozdemir Handecik Dun aksam yaptığım bu testle Bugün kan testi vererek hamile olduğumu öğrendim inslaah sende öylesindir. Ama çizgi hemen mı çıktı? Benimki hemen çıkmıştı
Handecik AdenEva ilk 2 dk içinde önce hiç cıkmadı sonra bu şekilde cıktı transferimin 6.günü yapmıştım
Syldz45 Bence de hamilesin silik bir çizgi var çok erken olduğu zaman silik çıkabilir erken gebelik testleri var onlardan deneyebilirsin. Daha belirleyici oluyor
Handecik Transferimin 6.günü yapmıştım esimden tekrar test istedim İsrarla almadı çok kafaya takıyormuşum, Evde ovulasyon testi vardı 2 gün dür de onları yapıyorum çift çizgi aynı koyulukta çıkıyor. Bugun transferin 10.günü aslında pazartesi kan testim
Handecik Mihriballim yaa cok heyecanlandım insallah hamileyim dir bu 10 gün gecti 2 gün gecmez şimdi🙈
Mihriballim Handecik ☺ eczaneden test alin erken gebelik onda net çıkar ama gebesiniz bende o kadar silikle öğrendim şuan 17+2 ☺ Rabbim isteyen herkese nasıp etsin
Bulutveannesi Handecik tüp beb k veya aşılamami yaptınız.6.gunden bahsetmişsiniz.eger öyleyse 10 günden önce yapmayın verilen ilaçlarla sağlıksız sonuçlar elde edebilirsiniz ki ins gebesinizdir 🤲