Mlkbrn Merhaba arkadaşlar 21+6 yım sol kasıgımda agrı var neden olabilir sizce sag tarafımda bir sorun yok ama sol kasık agrım var neden olabilir sizce 2 gündür de kendimi yordum iş yaptım eskisi gibi de hareketleri canlı bir şekilde hissedemiyorum