Umudayolculuk36 Kızlar bebişlerinizim boyu kilosu ne kadar Hazırlıklarlar nasıl gidiyor 🥰 Ağrılarınız var mı varsa neler🙁 Progestan kullanmaya devam eden var mı veya kasılma illacı yada hadi azıcık sohbet edelim 💜
annesi_ Umudayolculuk36 36+2.deyim canım progestan fitili 34.haftamda bıraktırdı doktorum ağrım yok ama bebek çok sertleşiyo taş gibi oluyo rahime baskı yapıyo bu gibi şikayetlerim var sadece bide çok ayakta kalınca belim ağrıyo magnezyum içiyorum düzenli belkdie ondan ağrılarım yok bilemicem tabi Geçen hafta 49cm kilosu 2700 dü bakalım yarın ne kadar olmuş 😊
Beyzolas Umudayolculuk36 daha valizi hazırlamadım yıkanıp ütülenecek 🤦♀️ Belim ağrıyor bir tek :) ve progestan kullanıyorum doktor 36 da bırakabilirsin dedi
ogretmen_anneee Umudayolculuk36 35+1 im bebek taş gibi sertleşiyor sürekli o yüzden kasılma için nidicard ve Progestan kullanıyorum dinleniyorum
Damlasu_23 Umudayolculuk36 Bende çok ayakta kalamıyorum artık bu pazartesi 36 haftalık olucam Rabbimin izniyle çok halsizim kazıkları yavaş yavaş ağrımaya başladı sürekli idrara çıkıyorum en son doktorum 30 haftalık ken söylemişti kilosunu felan 1500 kilo du şimdi bilmiyorum ne kadar olmuştur 😅❣
H_myra1 annesi_ 34.haftadan sonra kesiyorlar normalde magnezyumu kasılmayı sancıyı önlüyor diye doktoru bana yazarken öyle söylemiş ti
Umudayolculuk36 ogretmen_anneee bende 35+2 doktorum kasılmayı haftaya bırak dedi progestanıda bırak dedi artık 🤔
Umudayolculuk36 Damlasu_23 ah bende canım ilk defa bugün gezdim dolandım🥰yasağım vardı şaun bemimde belim kopuyor
bebegimizibekliyoruz1 Umudayolculuk36 34+1 im pazartesi kontrolüm 32 de gittim en son 8.haftamdan beri aralıksız sabah akşam progestan devam ediyoruz aspirini bu gün bıraktım magnezyum kullanıyorum oksapar kullanıyorum bir de o da covitten dolayı bi de kan ilacı sadece oda takımı ve ilk ay giyeceklerini aldık oda takımı bi hafta on güne gelicek kalanlar da bi hafta içinde alıcam hepsini sürekli tuvalete gidiyorum bel ağrılarım çok var ara ara da kasık ağrım
Umudayolculuk36 bebegimizibekliyoruz1 hemen benen aynı tuvalet ve bel ağrısı geçmiş olsun canım sağlıkla alalım inşallah 🥰
Tugba61 Umudayolculuk36 34+2 yiz. Rahim ağzı kısalığından Progestan adalat ve magnezyum kullanıyordum. Dünkü kontrolde doktor ilaçları artık kullanmana gerek yok dedi. Yalancı sancılarım var 2 haftadır doktor günde 10 defa ya kadar normal dedi. Nst ye girdim ilk defa. Bel ağrılarım var. Eğer kasılmalar çok rahatsız edici olursa yine adalatı kullanabilirsin dedi. 2800 gr 49 cm çıktık bu arada sanırım biraz tombik olucaz 😅 gündüzleri güzel ama geceleri eziyet gibi sizin de öyle mi 😅
Umudayolculuk36 Tugba61 1gün var aramızda canım benim sabah akşam çok ağrılı hareketleri geceleri irkiliyorum banasa bırak artık dedi adalat haftaya 36.haftanın başında ama 🥰 maşallah kilosu boyu güzelmiş erkek mi
ogretmen_anneee Umudayolculuk36 kaç dakikada bir kasılıyorsunuz ? Bende haftaya kontrole gidince belli olur sanırım canım
Umudayolculuk36 ogretmen_anneee canım sabahları ve akşamları daha çok kasılmma oluyor gün içinde ara ara yani saymıyorum kendimi strese sokmak istemiyorum ☹️☹️
Damlasu_23 Umudayolculuk36 ay kuzum bende evi makineye verdim belim koptu sanki artk son zamanlarımız ağırlaştık iyice Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 😇
Mucize121 Umudayolculuk36 35+2 günlüğüz bizde en son 33 haftada gıttım kısmetse pazartesı günü tekrar gıdecegim Benım de hareketlerım azaldı artık zorlanıyorum bebek asagıya inmiş baskı yapıyor en son 33 hafta da 48 cm 2400 gramdı şuan ne kadar bilmiyorum
Umudayolculuk36 Mucize121 benimde bebek aşağıda dedi baskı yapıyor tuvaletimi kaçırıyorum hatta canım bende ağırlaştım ama dik durmaya çalışıyorum ev işini unuttum yata yata riskim vardı bitt artık
Dugisim Umudayolculuk36 tansiyon hastasiyim 33 hafta da aniden hastalanınca bakırköy araştırmada 5 gün yattım vallahi ne koyacam ne toplicam elim ayağıma girdi. Eve gelir gelmez ilk isim herşeyi hazırlamak oldu. Şimdi 35+2 yim oğlum 2450 gram. Eli kulaginda benimkinin 37. Haftayı görmeyi bekliyoruz. Alacak doktorum bekletmeden. Inşallah 10 gün daha dayanırız.
Umudayolculuk36 Dugisim hayırlısı olsun canım sağlıkla al benimde öyle gibi doktorum çatı muayenesi olacak haftaya 😟belli olur
Demet1234 Kızlar ben de 35 haftalık hamileyim doktor usg ile bakarken kilosu 2580 dedi ama eve geldiğimde usg kağıdına baktığımda 2284 yazıyordu anlamadım hangisi doğru kafam karıştı
Umudayolculuk36 miraybilir benimde öyleydi canım 32.haftada atlattım bak bolca dinlen iyi beslen üzme kendini morelini yüksek tut💜