Bence gittiğiniz lazerin de önemi olabilir. Benim tüylerim yoğun ve kalın olmasına rağmen çok Bi sorun olmadı. (2 seans 1 kontrol için gitmiştim lazere) . Hamile kaldığımı öğrenince Tıraş makinesi ile al dediler ama kim uğraşacak onunla. Jilete başladım ama tüylerim çoğalmadi. Aksine yine o çok sert yoğun çıktigi gibi değil.