Dilorom herkese hayırlı akşamlar 😊 27-28 haftalik hamileyim, bu aralar bebeğim çok hareketli birde arada bir titreşim oluyor, bu normal mi? sizin de böyle oluyor mu?
Seda7461 Dilorom hayırlı olsun öncelikle Allah analı babalı büyütsün 🙏🏻 Benimde 28 haftalık evet hareketleri çok belirginleşti kıpır kıpır benimkide bazen birden fazla yerden vurabiliyor 🥰🙈
Nur6102 Dilorom evet benimde oluyordu özellikle titreşim insanı korkutuyo sanki bişey oldu çocuğa gibisinden ama çok şükür iyiler demekki o da onlara has bi hareket tarzı 😅🥰
2e1m Zeysezer bende o haftadayim korkuyorum suyunu patlatacak diye icerde dalgalanmalar tekmeler nefesimi kesiyor